Produsele insotite de Certificate de Garantie ale producatorilor beneficiaza de garantie in conditiile mentionate in Certificatul de Garantie.
Garantia pentru produsele care nu sunt insotite de un certificat de garantie emis de producator/importator se solutioneaza la punctul de lucru VODIXAD SRL la adresa Str. Emil Racovita nr 70, Voluntari, Ilfov, Romania.
Garantia produselor
Solutionarea produselor trimise pentru garantie se face prin urmatoarele modalitati, in ordinea prezentata mai jos:
- 1. Repararea
- 2. Inlocuirea
- 3. Stornarea produsului defect
Pentru produsele ce nu pot fi reparate sau inlocuite clientul va primi contravaloarea acestuia la valoarea initiala din factura de achizitie, cu tot cu reduceri/ discounturi, fara taxa de transport.
Solutionarea garantiei se face in maxim 30 zile calendaristice.
Termenul de garantie este din momentul livrarii produselor, conform datei mentionate in factura fiscala.
Plata transportului pentru produsele trimise (tur-retur) in vederea solutionarii garantiei este suportata de catre VODIXAD SRL iar expedierea se va face prin intermediul curierului rapid SameDay. Orice alta metoda de transport este suportata de catre expeditor.
Conditiile de garantie sunt in conformitate cu O.G. 21/1992, Legea 449/2003.
La solicitarea garantiei este necesara prezentarea produsului defect cu elementele de identificare intacte (numar serial), impreuna cu accesoriile aferente si certificatul de garantie. In cazul in care produsele ajung neinsotite de acest document, produsele pot fi returnate solicitantului/expeditorului fara a i se solutiona garantia si solicitantul va achita taxele de transport tur-retur pentru produse.
Nu fac obiectul garantiei produsele care:
- 1. prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc
- 2. au etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate
- 3. sunt utilizate in conditii neadecvate – tensiuni de alimentare necorespunzatoare, manipulare incorecta, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice, software parolat etc.
- 4. s-au efectuat setari si instalari incorecte
- 5. prezinta surse defecte – condensatori sparti
- 6. prezinta patrundere de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor
- 7. prezinta interventia mecanica sau plastica asupra produselor
- 8. au fost conectate sau deconectate in timpul functionarii echipamentelor
- 9. prezinta virusari, rescrieri gresite de BIOS sau BIOS parolat
- 10. in timpul instalarii s-au folosit incorect programele sau au fost utilizate alte drivere ori programe decat cele originale precum si instalarea sau punerea in functiune a produselor de catre persoane neautorizate
Va recomandam realizarea unei copii de rezerva a datelor, deoarece programele si informatiile salvate pe medii de stocare pot fi sterse in timpul operatiunilor de service.
In cazul in care produsul trimis in garantie este unul functional si solicitarea nu este justificata, solicitantul va achita taxele de transport tur-retur pentru produse.
Operatiunile de service efectuate in perioada de garantie vor fi mentionate pe un document separat (nota de intrare/iesire), iar acestea se pastraza impreuna cu certificatul de garantie existent. Perioada de garantie se prelungeste cu intervalul in care produsele s-au aflat in service.
Produsele iesite din perioada de garantie sau cele care nu se incadreaza in termenii si conditiile generale de acordare a garantiei nu intra sub incidenta celor 30 zile de solutionare.
Produsele neridicate de la unitatea de service in termen de 60 de zile de la finalizarea operatiunilor vor fi declarate abandonate si predate centrelor de colectare.
Garantii oferite de Producatori
Orice produs comercializat de VODIXAD SRL si insotit de certificat de garantie al producatorului se supune procedurii de lucru aflate pe acel certificat si se repara sau inlocuieste numai in retelele de service aflate in certificatul de garantie al producatorului. Produsul defect trebuie prezentat acelor centre de service aflate in reteaua de service a producatorului.
Atentie:
Produsele ce vin cu certificatul de garantie al producatorului in original nu se trimit la adresa VODIXAD SRL, ci se predau numai retelelor de service autorizat ale producatorului. Pierderea certificatului de garantie atrage dupa sine si pierderea garantiei.
In eventualitatea in care solicitarea de garantie este nejustificata si produsul functioneaza conform specificatiilor producatorului, solicitantul va achita costurile aferente transportului tur-retur (daca este cazul), precum si costul de diagnosticare a produsului, stabilit de unitatea de service dupa verificare.
Atentie: Deteriorarea, stergerea sau pierderea etichetei cu serialul produsului duce la pierderea garantiei. Nu se accepta produsul in nici un service fara acest serial.
Pentru produsele de mai jos va rog sa apelati la urmatoarele service-uri autorizate, este necesara prezentarea facturii de achizitie, certificatului de garantie si a serialul vizibil pe produs.
Acer – Sama Bit http://www.samabit.ro/procedura-pick-and-return | Akai – Rennaisance Public Service Email: service@rserv.ro |
AOC – Restart Service Tel: 0213134566, Email: solutie@restart.ro | APC http://www.apc.com/support/contact/ask_apc.cfm, Tel: 0212030606 |
Apple https://locate.apple.com/ro/ro/service/?pt=4&lat=44.46582436999999&lon=26.082708163333322 | Arctic Tel: 0245605111 |
Aruba Networks https://asp.arubanetworks.com/ | Asus – Depanero https://www.depanero.ro/ |
Axtel – Schonbig Email: l.toma@axtelheadsets.com | Beko Tel: 0245605111 |
Benq – Darer Service Center Email: support@darer.ro, Tel: 0259342577 | Candy http://www.candy.ro/ro_RO/asistenta-tehnica |
Dell – System Plus Tel: 0213356282 | Epson https://www.epson.ro/support#check_warranty |
Heinner – Depanero https://www.depanero.ro/ | Hoover https://www.hoover.ro/ro_RO/centre-service |
HP http://www8.hp.com/ro/ro/contact-hp/phone-assist.html | HPE https://support.hpe.com |
Lexmark https://www.lexmark.com/ro_ro/services/customer-support-services.html | LG http://www.esdservice.ro/contact.php |
Microsoft Email: rouinfo@microsoft.com, Tel: 0801033333 | MSI – Restart Service http://www.restart.ro/service/msi.html |
Njoy – Cmb Marketplace http://www.esc-it.ro/contact/ | Optoma – Sama Bit http://www.samabit.ro/procedura-de-service-pentru-videoproiectoare-optoma |
Pegas https://bicicletapegas.ro/contact | Philips https://www.philips.ro/c-w/support-home/support-contact-page.html |
RPC – Cmb Marketplace http://www.esc-it.ro/contact/ | Samsung – Electronics Suport Division http://www.esdservice.ro/ |
Sonic Wall – Sonic Wall https://www.sonicwall.com/support/ | Sony – Just It http://www.justit.ro/contact-30.html |
Xerox http://www.xerox.ro/parteneri/parteneri-service/4/ |