Programul de procesare al comenzilor online este de Luni pana Vineri intre orele 09:00 si 20:00.
Procesarea comenzilor se va face in ordinea inregistrarii lor in sistem, intervalul aproximativ de timp necesar procesarii unei comenzi fiind intre 24-48 ore. Dupa procesarea comenzii vei fi contactat telefonic sau prin e-mail pentru a stabili detaliile de livrare.
Plasarea unei comenzi online valide nu garanteaza clientului rezervarea si/sau livrarea produsului comandat. Confirmarea stocului si rezervarea produsului in vederea onorarii comenzii se face de catre operatorii nostri prin telefon sau prin e-mail.
Livrarea produselor se face in functie de stocul produselor in momentul plasarii comenzii, iar termenul estimativ de livrare este de 1-5 zile lucratoare de la confirmarea comenzii, dar nu mai tarziu de 15 zile. In anumite situatii, VODIXAD SRL isi rezerva dreptul de a mari termenul de livrare, dar numai cu acordul clientului. In lipsa acordului, comanda se anuleaza.
Livrarea se va face folosind servicii de curierat rapid la adresa furnizata de client, folosind datele de contact furnizate de catre client. Firma de curierat va contacta clientul pentru livrarea comenzii. Daca agentul firmei de curierat nu poate contacta clientul dupa doua incercari, coletul se va intoarce catre Vanzator. In acest caz clientul are obligatia de a ne contacta prin email, sau telefonic pentru a afla cum poate intra in posesia comenzii si de a achita toate taxele de transport generate din aceasta cauza.
In perioada sarbatorilor de Paste, de iarna, a evenimentului Black Friday, precum si pe toata durata altor campanii ale companiei, procesarea unei comenzi precum si livrarea acesteia poate dura intre 7-10 zile lucratoare, dar nu mai mult de 15 zile.
Pretul de transport afisat pe site este valabil pentru produsele pana in limita a 3 Kg. Pentru produsele de peste 3 kg sau agabaritice este posibil sa apara costuri suplimentare de transport. Aceste costuri vor fi comunicate clientului telefonic de unul din operatorii nostrii si refuzarea acestora duce la anularea comenzii.
Livrarea prin firmele de curierat rapid se poate face oriunde pe teritoriul Romaniei. In anumite situatii pot aparea taxe suplimentare de transport fata de cele afisate pe site pentru servicii optionale cum ar fi plata ramburs, deschiderea coletului la livrare, livrare Sambata, etc. De asemenea pot aparea costuri suplimentare de transport fata de cele afisate pe site in cazul produselor de dimensiuni atipice, cu greutate mare sau pentru livrarile in zonele care nu se afla in aria de acoperire a firmei de curierat rapid. Toate costurile suplimentare care pot aparea vor fi comunicate clientului inainte de livrarea comenzii. Refuzul acestor costuri suplimentare rezulta in anularea comenzii.
La orice comanda aveti optiunea: Deschiderea coletului la livrare. Acesta optiune va ofera avantajul de a va asigura ca produsele comandate nu au fost deteriorate in timpul transportului. Clientul are obligatia de a solicita verificarea coletului impreuna cu agentul firmei de curierat. Agentul firmei de curierat are obligatia de a asista la verificarea coletului. In cazul in care coletul are urme vizibile de lovire, distrugere, etc, acesta trebuie refuzat de catre client. Orice reclamatie survenita in urma livrarii coletelor cu aceasta optiune, nu este luata in considerare. In cazul in care, curierul refuza deschiderea coletului la livrare sau completarea unui proces verbal in caz de daune, va rugam sa trimiteti o sesizare la office@lumashop.ro .
Comenzile platite cu Ordin de Plata se livreaza numai dupa intrarea sumei in contul VODIXAD SRL.
Pentru sugestii, sesizari sau reclamatii, trimiteti un email la adresa office@lumashop.ro sau telefonic la 0742117767.
In cazul comenzilor pentru care se alege livrarea in zona Bucuresti – Ilfov, costul transportului este fix pentru orice greutate, pretul acestui serviciu fiind afisat in pagina de finalizare a comenzii.